قوانین و مقررات:
به کاربران محترم فروشگاه اینترنتی باریکو توصیه میشود موارد ذیل را با دقت مطالعه نمایند. بدیهی است موارد ذکر شده قرارداد همکاری بین کاربران و باریکو میباشد و استفاده از خدمات باریکو به منزلهی پذیرفتن این مفاد میباشد.
لازم به ذکر است کلیه فعالیتهای باریکو مانند محتوا، تراکنشها و کالاهای ارائه شده منطبق با قوانین تجارت الکترونیک جمهوری اسلامی ایران میباشد. از آن جا که این شرایط ممکن است تغییر کند، مفاد مندرج در قسمت قوانین در لحظه ی دریافت خدمات از باریکو حکم اجرایی داشته و ثبت سفارش به منزلهی پذیرفتن این قوانین میباشد.
تعاریف:
تعهدات طرفین در استفاده از خدمات باریکو:
مسئولیت استفاده از خدمات بر عهدهی کاربران است.
تبصره1: دریافتکننده باید مدارک شناسایی منطبق با اطلاعات کاربری را به مسئول تحویل ارائه دهد.
تبصره2: چنانچه تحویل گیرندهی کالا شخص دیگری باشد، باید در هنگام تکمیل فرم ارسال نام شخص تحویل گیرنده را ذکر کنید، در غیر این صورت حق عدم تحویل برای مسئول ارسال از طرف سایت باریکو محفوظ میباشد و مشتری ملزم به پرداخت کرایه مجدد میباشد.
5. باریکو امکان ثبت سفارش به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته را در اختیار کاربران قرار داده است.
6. پیگیری سفارشات در ساعات کاری شرکت انجام میگیرد و در اسرع وقت پس از ثبت سفارش پیگیری میشود.
7. زمان ارسال محصول درخواستی بنا به موجود بودن و یا سفارشی بودن متفاوت میباشد و تلاش میشود که در کوتاهترین زمان ممکن ارسال شود.
8. هزینه ارسال و بستهبندی کالا برعهدهی خریدار میباشد که در زمان صدور فاکتور در آن لحاظ خواهد شد.
9. باریکو تمام تلاش و کوشش خود را جهت بستهبندی و ارسال سالم اجناس انجام میدهد. اطلاعرسانی آسیبدیدگی کالا به محض رؤیت از طرف تحویلگیرنده الزامی میباشد.
10. کالاهای ارسالی توسط شرکتهای حمل مثل پست و تیپاکس، اگر با مشکلی از جهت سلامت کالا روبهرو شوند مسئولیت این مشکل بر عهدهی شرکتهای حمل خواهد بود و پیگیریهای لازم از طرف باریکو جهت کمک به مشتریان عزیز میباشد. در هنگام بستهبندی و ارسال، اجناس از طرف باریکو با دقت بررسی میشود و سپس ارسال خواهد شد.
11. کلیهی خساراتی که در صورت استفاده نادرست کالا ایجاد میشود متوجه کاربر میباشد و هیچگونه مسئولیتی را متوجه باریکو نخواهد کرد.
12. در صورتی که قیمت کالا در شرایطی به هر دلیل دچار نوسانات خارج از کنترل باریکو شود، باریکو میتواند کالای مورد نظر را از سفارش مشتری حذف نماید یا با قیمت جدید به مشتری اطلاعرسانی کند که در صورت رضایت مشتری تحویل ایشان گردد.
13. اگر به هر دلیلی هزینههای ارسال و بستهبندی به آدرس و محل مشتری تغییر کند، قبل از نهایی شدن سفارش، به مشتری اعلام میشود.
قوه قهریه: تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا میباشد و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، باریکو هیچگونه مسئولیتی ندارد.
شرایط تعویض یا مرجوعی محصول:
به دلیل بررسی و کنترل کیفیت تمامی کالاها توسط تیم فروش پیش از ارسال، تنها در صورتی امکان تعویض کالا وجود دارد که محصول دریافتی از نظر رنگ، سایز، یا نوع با کالای سفارشدادهشده مغایرت داشته باشد. لطفاً در صورت بروز این مشکل، در اولین فرصت با بخش پشتیبانی تماس حاصل نمایید.